09 Kasım 2005

ATEŞTE AÇAN ÇİÇEKLER...

MAVİ LOTUS DESENLİ İBRİK.
YILDIZ DESENLİ İBRİK.

9 yorum:

NuR dedi ki...

Sevgili Şükran,
Hayırlı uğurlu olsun...
Bir çini sevdalısı olarak beni mutlu ettin, merakla takip edeceğim. Bende çinilerimi en kısa zamanda Bloguma koyacağım.
Ellerine sağlık, resimler de çok iyi. Çiniler haarikaaa...
Sevgiyle kal.

ev perisi;) dedi ki...

BEYENDİĞİNE SEVİNDİM SEVGİLİ SENNUR! SEVGİLER...

Adsız dedi ki...

YENI BLOGUN HAYIRLI OLSUN SEVGILI SÜKRAN HEPSIDE HARIKA.EL EMEGI GÖZNURU BUNLAR..PAYLASTIGIN ICIN TESEKKÜRLER.SEVGILER..

nagice dedi ki...

canım ne güzel bir paylaşım.bende çinilerimi çekip göndereceğim sana

Adsız dedi ki...

Sevgili Evperisi

Ben aslında çiniye yeni sevdalandım:) Çinilerin şekli rengi değil de tarihsel anlamları çekti önce beni. Her motifin hikayesi olması, yüzyıla göre desenlerin farklılaşması. Bunları öğrendikçe renklere ve desenlere vuruldum. İnternetten bol bol araştırma yapıyorum şimdi desenlerin anlamları hakkında. Tesadüfen sizin sayfanıza girdim. Gerçekten imrendirecek bir paylaşım olmuş. El emeği göz nuru ürünleriniz de çok güzel. İçimden sizi tebrik etmek geldi :) Allah yolunuzu açık etsin...Eğer desenlerin anlamlarını öğrenebileceğim bir kaynak biliyorsanız bana tavsiye ederseniz çok sevinirim. Görüşmek dileği ile...

ev perisi;) dedi ki...

Sevgili Müge! sitemi ziyaretin beni ziyadesiyle memnun etti! ayrıca güzel sözleriniz için teşekkür ederim! çok naziksiniz!
Çini sevdalısı olmanız ne güzel! buda demek oluyor ki; kültürel değerlere sahip çıkan bir yapınız var! buna çok sevindim! sizin gibi değerlerimize sahip çıkanlar oldukça, sırtımız yere gelmeyecektir inanın!
Desenlerin anlamları konusuna gelince; çok önemli bir noktaya parmak bastığınızı düşünüyorum! bu konuyu araştırmaya gayret göstereceğim! inşallah bilgi edinebilirimde size faydam dokunur!
SEVGİYLE VE DE MUHABBETLE...
Şükran

Adsız dedi ki...

Sevgili evperisi,

Cevabın ve samimiyetin için teşekkür ederim. Sizi izlemeye devam edeceğim:) teşekkürler...

Adsız dedi ki...

sizi bu kadar geç farkettiğim için kendime kızdım,herşey çok güzel ellerinize sağlık,görüşmek üzere

ev perisi;) dedi ki...

deneme